Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, сервісу "Пульс", державної установи "Урядовий контактний центр" та "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА"

, опубліковано 05 червня 2024 о 16:38

Управлінню організації роботи ГУ ДПС, доручено організацію якісного та своєчасного розгляду інформації, яка надходить засобами спеціалізованої автоматизованої системи - сервіс "Пульс" від Контакт - центру ДПС.

Всього за січень - травень 2024 року до сервісу "Пульс"  на розгляд надійшло 164 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі -  звернення). 

У порівнянні з аналогічним періодом 2023 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс»  у 2024 році зменшилась на 8 одиниць  (січень - травень 2023  року – 172 картки).

Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань: 

-           щодо роботи  структурних підрозділів ГУ ДПС – 80 звернень (48,8%);

-           щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді  – 37 звернень  (22,6%); 

-           щодо системи електронного адміністрування ПДВ - 2 звернення (1,2%)

-           щодо роботи центрів обслуговування платників - 7 звернення (4,3%).

За січень - травень 2024 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 55 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" і 4 звернення, що надійшли на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА".

Загальна тематика  55 письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр":

-           надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання –12 (21,8%);

-           контрольно-перевірочна робота – 13 (23,6%);

-           питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 12 (21,8%);

-           податкова заборгованість - 2 (3,6%);

-           податкова знижка - 2 (3,6%);

-           інші питання – 14 (25,6%).

На "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" надійшло  4 звернення      Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд  від "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА":

-           проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО та ухилення від оподаткування – 2 (50,0%);

-           отримання довідки про доходи – 1 (25,0%);

-           інші питання – 1 (25,0%).

За січень - травень 2023 року від державної установи "Урядовий контактний центр" надійшло 60 звернень, на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" – 14 звернень.