Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Контактна інформація

   

Поштова адреса:

49005, м. Дніпро, вул. Сімферопольська, 17-А

Контакти служби діловодства:

інформація щодо реєстрації вхідної кореспонденції (крім звернень громадян та запитів на отримання публічної інформації) Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області надається з понеділка по п'ятницю з 09:00 до 12:30 та з 13:00 до 17:30 у телефонному режимі за номером, який не є багатоканальним:

Телефон - (056) 374-31-22

Факс - (056) 374-31-14

Eлектронна пошта


 

                                         крім звернень громадян та запитів  на отримання публічної інформації

 

На період дії норми пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 (зі змінами) інформація щодо реєстрації вхідної кореспонденції (крім звернень громадян та запитів на отримання публічної інформації) Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області надається з понеділка по п’ятницю з 09:00 до 12:30 та з 13:00 до 17:30 за вищевказаним номером

Електронна скринька

Комунікаційної податкової платформи

 

Сторінка ГУ ДПС у Дніпропетровській області


«Гарячі лінії» для надання консультацій платникам податків у Головному управлінні  ДПС у Дніпропетровській області

 Перелік «гарячих ліній» Головного управління ДПС у Дніпропетровській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН

Перелік «гарячих ліній» Головного управління ДПС у Дніпропетровській області з питань  оподаткування юридичних осіб

Перелік додаткових «гарячих ліній» з питань погашення податкового боргу та видачи довідок про відсутність заборгованості

Перелік контактних телефонів державних податкових інспекцій Головного управління ДПС у Дніпропетровській області для отримання консультацій щодо безкоштовного програмного забезпечення для формування та подання податкової, фінансової та іншої звітності в електронному вигляді

 Телефони для консультацій структурних підрозділів Головного управління ДПС у Дніпропетровській області

Контактні телефони модераторів ЦОП ДПІ
Головного управління ДПС у Дніпропетровській області для отримання консультацій

Телефон, за яким можна отримати консультації з питань застосування реєстраторів розрахункових операцій  (у тому числі, програмних РРО)

Телефони відповідальних за надання консультацій з питань застосування РРО/ПРРО  управління податкового адміністрування фізичних осіб Головного управління ДПС у Дніпропетровській області

Перелік контактних телефонів працівників управління податкових сервісів Головного управління ДПС у Дніпропетровській області та Центрів обслуговування платників ДПІ Головного управління ДПС у Дніпропетровській області для забезпечення консультаційної допомоги з реєстрації програмних реєстраторів розрахункових операцій

Контактні телефони членів Комісії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних

Телефонний довідник Головного управління ДПС у Дніпропетровській області 

 


Графік роботи Головного управління ДПС у Дніпропетровській області

Робочий день починається о 9 год. 00 хв. і триває до 17 год. 30 хв

Перерва на обід – з 12 год. 30 хв. до 13 год. 00 хв

 Код органу: 0436

Ідентифікаційний код згідно з ЄДРПОУ 44118658

  Інформаційно-довідковий департамент

Контакт-центр: 0-800-501-007 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів) у період воєнного стану телефонуйте щоденно з 8:00 до 19:00, у п’ятницю з 8:00 до 18:00 (крім суботи та неділі).

Громадяни, які перебувають за межами України, мають можливість зателефонувати до Контакт-центру зі стаціонарного або мобільного телефону за номером: +380 44 454 16 13.

Електронна пошта      

 

(для отримання інформаційно-довідкових послуг без використання електронного цифрового підпису).

Контакт-центр Податкової у месенджерах:

                                                                          

   Viber  QR-код                                               

                         

Telegram QR-код

 

Сервіс "Пульс" Держвної податкової служби

Сервіс «Пульс» приймає звернення фізичних осіб та суб’єктів господарювання (далі – Заявники) щодо неправомірних дій або бездіяльності працівників податкової служби, а також про можливі корупційні дії з їхнього боку
(далі – Інформація).

Надати інформацію можна, здійснивши наступне:

Крок 1  Наберіть номер телефону 0800-501-007

Крок 2  Прослухавши інтерактивний голосовий автовідповідач щоденно з 8:00 до 19:00, у п’ятницю з 8:00 до 18:00 (крім суботи та неділі) – послідовно оберіть напрямок «5» та натисніть «1».

Крок 3  Зачекайте з’єднання з працівником та залиште Інформацію.

При наданні Інформації назвіть своє прізвище, ім’я, по батькові (найменування суб’єкта господарювання), контактний телефон, місце проживання/реєстрації, а також прізвище, ім’я, по батькові та посаду працівника органу ДПС, з яким пов’язана подія, дата, місце і суть події, конкретні обставини, зауваження, прохання чи вимоги. Якщо Заявник не бажає називати своє прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання/реєстрації, Інформація реєструється як анонімна.

У разі звернення представника Заявника обов’язково надаються відомості стосовно його повноважень здійснювати представництво законних інтересів та ведення справ Заявника, пов’язаних із сплатою податків, на підставі закону або довіреності. Якщо представник Заявника не надає такі дані, Інформація на сервіс «Пульс» не приймається.

Крок 4  У неробочий час з 19.00 до 8.00,  у п’ятницю з 18:00 (також у суботу та неділю) Інформацію можна залишити на інтерактивний автовідповідач.

Також її можна надіслати на електронну пошту

Звертаємо увагу, що реєструючи звернення Ви даєте згоду на запис розмови технічними засобами та обробку і використання персональних даних згідно з законодавством.

Про результати розгляду Інформації Заявники повідомляються невідкладно або протягом 3 робочих днів. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін її опрацювання може бути подовжено.

Не повідомляються Заявникам результати розгляду анонімної Інформації та повідомлень про наявність на вебпорталі/субсайтах ДПС недостовірної/застарілої інформації; методологічних чи технічних проблем в роботі електронних сервісів, систем та відомості щодо мінімізації сплати податків, зборів, ЄВ що надходять електронною поштою.

Інформацію щодо достовірності відомостей та застосування заборон, визначених Законом України «П ро очищення влади» про осіб, стосовно яких проводиться перевірка, можна повідомити за телефоном 0800-501-007 -  на інтерактивному голосовому автовідповідачі послідовно оберіть напрямок «5», або на електронну адресу

  

  Громадяни можуть викласти усні звернення до ДПС, відповідно до Закону України «Про звернення громадян» (зі змінами та доповненнями), засобами телефонного зв’язку через Контакт-центр ДПС за телефоном 0800-501-007, обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «3»

 Центри обслуговування платників Головного управління ДПС у Дніпропетровській області

 Запит на отримання публічної інформації, відповідно до Закону України від 13 січня 2011 року № 2939-VІ „Про доступ до публічної інформації”, може бути поданий:

- на поштову адресу: 49005, м. Дніпро, вул. Сімферопольська,  17-А;

- на електронну адресу:

- по телефону: (056) 374-31-37

- спеціальне місце для роботи  запитувачів з документами чи їх копіями визначено у приміщені ГУ ДПС у Дніпропетровській області за адресою, м. Дніпро, вул. Сімферопольська, 17-А,  кабінет «Приймальня громадян».   Відповідь на запит надається у спосіб, обраний запитувачем.

 Строк розгляду запитів  на отримання публічної інформації  –  5 робочих днів або продовження до 20 робочих днів. За друк або копіювання документів (обсягом більш як 10 сторінок),  що надаються за запитом на інформацію, відповідно до вимог статті 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації» стягується плата за надання інформації.

   Громадянин може викласти своє звернення до ГУ ДПС у Дніпропетровській області через:

- засоби телефонного зв'язку за телефонним номером: (056) 374-31-37

- використання мережі Інтернет на поштову скриньку

 

У разі необхідності, для направлення звернення громадянина, пропонуємо скористатись електронною поштовою скринькою за адресою dp.public@tax.gov.ua.

Електронне звернення, надіслане без використання кваліфікованого електронного підпису, повинно мати вигляд скан-копії звернення з підписом заявника із зазначенням дати (абз.2 п.5 глави ІІ Порядку розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Державній податковій службі України та її територіальних органах, затверджений наказом Мінфіну від 15.06.2020 № 297)

  Поштою або передати особисто чи через уповноважену особу до ГУ ДПС у Дніпропетровській області за адресою: 49005, м.Дніпро, вул. Сімферопольська,17-А

 Строк розгляду звернень громадян – 30 днів або продовження, але не більше 45 днів.

   Електронна адреса управління інформаційних технологій Головного управління ДПС у Дніпропетровській області

 Електронна адреса для представників засобів масової інформації

  

 Начальник управління з питань запобігання та виявлення корупції Головного управління ДПС у Дніпропетровській області

  Графік особистого прийому громадян керівництвом Головного управління ДПС у Дніпропетровській області

Графік особистих прийомів громадян керівниками самостійних структурних підрозділів Головного управління ДПС у Дніпропетровській області

У зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України на території України введено воєнний стан відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-IX «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні»  (зі змінами), а також з урахуванням оголошеного карантину відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 09 грудня 2020 року № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (зі змінами), від 11 березня 2020 року № 211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (зі змінами) та   від 22 липня 2020 року № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 (зі змінами) ДПС тимчасово припинено проведення особистого прийому громадян.

При цьому зазначаємо, що Головне управління ДПС у Дніпропетровській області приймає звернення громадян засобами електронної пошти dp.zvernennya@tax.gov.ua у вигляді сканкопій чи фотокопій письмових звернень з підписом заявника із зазначенням дати та місця проживання (реєстрації). 

Просимо з розумінням поставитися до ситуації, що склалася.