Всього за січень - червень 2024 року до сервісу "Пульс" на розгляд надійшло 197 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі - звернення).
У порівнянні з аналогічним періодом 2023 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс» у 2024 році зменшилась на 10 одиниць (січень - червень 2023 року – 207 картки).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
- щодо роботи структурних підрозділів ГУ ДПС – 107 звернень (54,3%);
- щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 39 звернень (19,8%);
- щодо системи електронного адміністрування ПДВ - 2 звернення (1,02%)
- щодо роботи центрів обслуговування платників - 8 звернення (4,1%).
За січень - червень 2024 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 73 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" і 4 звернення, що надійшли на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА".
Загальна тематика 73 письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр":
- питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 23 (31,5%);
- контрольно-перевірочна робота – 15 (20,6%);
- надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання - 15 (20,6%);
- податкова заборгованість - 2 (2,7%);
- податкова знижка - 2 (2,7%);
- інші питання – 16 (21,9%).
На "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" надійшло 4 звернення. Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА":
- проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО та ухилення від оподаткування – 2 (50,0%);
- отримання довідки про доходи – 1 (25,0%);
- інші питання – 1 (25,0%).
За січень - червень 2023 року від державної установи "Урядовий контактний центр" надійшло 78 звернень, на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" – 16 звернень.