Для всебічного та об’єктивного висвітлення діяльності ГУ ДПС у Дніпропетровській області здійснює взаємодію з Інститутами громадянського суспільства, бізнес-асоціаціями.
Таким організаціям надається максимальне сприяння та підтримка в отриманні достовірної інформації через комунікаційну податкову платформу ГУ ДПС у Дніпропетровській області, зокрема, шляхом надання відповідей на порушені питання зі сфери адміністрування податків, проведення зустрічей з фахівцями ДПС.
Для організації комунікації представники Інститутів громадянського суспільства, бізнес-асоціацій мають декілька шляхів:
І. Запит на отримання будь-якої інформації, що стосується діяльності ГУ ДПС у Дніпропетровській області, є можливість надсилати в електронному вигляді на:
- електронну адресу dp.pressa04@gmail.com (або у паперовій формі на поштову адресу: вул. Сімферопольська 17-а, м.Дніпро 49005);
- електронну адресу комунікаційної податкової платформи ГУ ДПС у Дніпропетровській області dp.ikc@tax.gov.ua.
Звертаємо увагу, що документи, що надходять електронною поштою, обов’язково мають містити електронний підпис, за яким можна ідентифікувати відправника.
У листі рекомендуємо зазначати такі реквізити:
- бланк організації або дані про відправника (назва/найменування організації та/або прізвище та ім’я, поштова адреса, адреса електронної пошти, контактний телефон);
- реквізити: вихідний номер і дату;
- найменування адресата (установа, якій адресовано документ);
- чітко викладену суть питання;
- назву посади, прізвище та ім’я посадової особи, яка підписала документ;
- прізвище та ім’я виконавця документа та його контактний телефон;
- підпис (сканований лист з підписом підписувача) або кваліфікований електронний підпис підписувача або кваліфіковану електронну печатку установи-відправника;
- якщо в листі зазначаються додатки – їх наявність обов’язкова (з позначкою кількості аркушів);
- чітко надрукований текст листа та його додатків.
Листи, які не є запитом на публічну інформацію чи зверненням громадянина, реєструються та розглядаються відповідно до вимог діловодства, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 17 січня 2018 року № 55 «Деякі питання документування управлінської діяльності».
ІІ. Запит на отримання публічної інформації, поданий з урахуванням вимог Закону України від 13.01.2011 № 2939-VI «Про доступ до публічної інформації».
Для подання запиту на інформацію можна скористатися формою, яка розміщена за посиланням:
https://dp.tax.gov.ua/dlya-gromadskosti/dostup-do-publichnoi-info/forma-podannya-zapitu/717764.html
ІІІ. Звернення відповідно до Закону України від 02.10.1996 № 393/96-ВР «Про звернення громадян».
Для подання звернення можна скористатися формою, яка розміщена за посиланням:
https://dp.tax.gov.ua/data/material/000/383/482765/Dodatok_1640.docx.
Зазначеними законами встановлені вимоги та правила подання таких запитів та звернень, а також терміни їх розгляду.