Всього за січень - квітень 2024 року до сервісу "Пульс" на розгляд надійшло 138 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі - звернення).
У порівнянні з аналогічним періодом 2023 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс» у 2024 році збільшилась на 11 одиниць (січень - квітень 2023 року – 127 карток).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
- щодо роботи структурних підрозділів ГУ ДПС – 61 звернень (44,2%);
- щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 33 звернень (23,9%);
- щодо системи електронного адміністрування ПДВ - 2 звернення (1,5%)
- щодо роботи центрів обслуговування платників - 4 звернення (2,9%).
За січень - квітень 2024 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 44 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" і 4 звернення, що надійшли на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА".
Загальна тематика 44 письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр":
- надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання –12 (27,3%);
- контрольно-перевірочна робота – 9 (20,5%);
- питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 8 (18,2%);
- податкова заборгованість - 2 (4,5%);
- інші питання – 13 (29,5%).
На "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" надійшло 4 звернення Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА":
- проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО та ухилення від оподаткування – 2 (50,0%);
- отримання довідки про доходи – 1 (25,0%);
- інші питання – 1 (25,0%).
За січень - квітень 2023 року від державної установи "Урядовий контактний центр" надійшло 42 звернення, на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" – 13 звернень.