Управлінню організації роботи ГУ ДПС, доручено організацію якісного та своєчасного розгляду інформації, яка надходить засобами спеціалізованої автоматизованої системи - сервіс "Пульс" від Контакт - центру ДПС.
Всього за січень - травень 2024 року до сервісу "Пульс" на розгляд надійшло 164 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі - звернення).
У порівнянні з аналогічним періодом 2023 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс» у 2024 році зменшилась на 8 одиниць (січень - травень 2023 року – 172 картки).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
- щодо роботи структурних підрозділів ГУ ДПС – 80 звернень (48,8%);
- щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 37 звернень (22,6%);
- щодо системи електронного адміністрування ПДВ - 2 звернення (1,2%)
- щодо роботи центрів обслуговування платників - 7 звернення (4,3%).
За січень - травень 2024 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 55 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" і 4 звернення, що надійшли на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА".
Загальна тематика 55 письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр":
- надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання –12 (21,8%);
- контрольно-перевірочна робота – 13 (23,6%);
- питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 12 (21,8%);
- податкова заборгованість - 2 (3,6%);
- податкова знижка - 2 (3,6%);
- інші питання – 14 (25,6%).
На "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" надійшло 4 звернення Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА":
- проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО та ухилення від оподаткування – 2 (50,0%);
- отримання довідки про доходи – 1 (25,0%);
- інші питання – 1 (25,0%).
За січень - травень 2023 року від державної установи "Урядовий контактний центр" надійшло 60 звернень, на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" – 14 звернень.