Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, сервісу "Пульс", державної установи "Урядовий контактний центр" та "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА"

, опубліковано 10 квітня 2024 о 15:27

Всього за січень - березень 2024 року до сервісу "Пульс"  на розгляд надійшло 107 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі -  звернення).

У порівнянні з аналогічним періодом 2023 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс»  у 2024 році збільшилась на 24 одиниці  (січень - березень 2023  року – 83 карток).

Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:

  • щодо роботи структурних підрозділів ГУ ДПС – 45 звернень (42,1%);
  • щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді  – 28 звернень (26,2%);
  • щодо системи електронного адміністрування ПДВ - 2 звернення (1,9%)
  • щодо роботи центрів обслуговування платників - 4 звернення (3,7%).

 

За січень - березень 2024 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 35 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" і 3 звернень, що надійшли на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА".

Загальна тематика  35 письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр":

  • надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання –11 (31,4%);
  • контрольно-перевірочна робота – 8 (22,9%);
  • питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 4 (11,4%);
  • податкова заборгованість - 2 (5,7%);
  • інші питання – 10 (28,6%).

 

На "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" надійшло  3 звернення      Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд  від "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА":

  • проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО та ухилення від оподаткування – 2 (66,7%);
  • отримання довідки про доходи – 1 (33,3%);

За січень - березень 2023 року від державної установи "Урядовий контактний центр" надійшло 26 звернень, на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" – 11 звернень.