Всього за січень - березень 2024 року до сервісу "Пульс"  на розгляд надійшло 107 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі -  звернення). 
    У порівнянні з аналогічним періодом 2023 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс»  у 2024 році збільшилась на 24 одиниці  (січень - березень 2023  року – 83 карток). 
    Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань: 
    - щодо роботи структурних підрозділів ГУ ДПС – 45 звернень (42,1%);   
- щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді  – 28 звернень (26,2%);   
- щодо системи електронного адміністрування ПДВ - 2 звернення (1,9%)   
- щодо роботи центрів обслуговування платників - 4 звернення (3,7%).   
     
    За січень - березень 2024 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 35 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" і 3 звернень, що надійшли на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА". 
    Загальна тематика  35 письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр": 
    - надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання –11 (31,4%);   
- контрольно-перевірочна робота – 8 (22,9%);   
- питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 4 (11,4%);   
- податкова заборгованість - 2 (5,7%);   
- інші питання – 10 (28,6%).   
     
    На "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" надійшло  3 звернення      Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд  від "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА": 
    - проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО та ухилення від оподаткування – 2 (66,7%);   
- отримання довідки про доходи – 1 (33,3%);   
   За січень - березень 2023 року від державної установи "Урядовий контактний центр" надійшло 26 звернень, на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" – 11 звернень.