Всього за січень - березень 2024 року до сервісу "Пульс" на розгляд надійшло 107 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі - звернення).
У порівнянні з аналогічним періодом 2023 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс» у 2024 році збільшилась на 24 одиниці (січень - березень 2023 року – 83 карток).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
- щодо роботи структурних підрозділів ГУ ДПС – 45 звернень (42,1%);
- щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 28 звернень (26,2%);
- щодо системи електронного адміністрування ПДВ - 2 звернення (1,9%)
- щодо роботи центрів обслуговування платників - 4 звернення (3,7%).
За січень - березень 2024 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 35 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" і 3 звернень, що надійшли на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА".
Загальна тематика 35 письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр":
- надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання –11 (31,4%);
- контрольно-перевірочна робота – 8 (22,9%);
- питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 4 (11,4%);
- податкова заборгованість - 2 (5,7%);
- інші питання – 10 (28,6%).
На "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" надійшло 3 звернення Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА":
- проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО та ухилення від оподаткування – 2 (66,7%);
- отримання довідки про доходи – 1 (33,3%);
За січень - березень 2023 року від державної установи "Урядовий контактний центр" надійшло 26 звернень, на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" – 11 звернень.