Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, сервісу "Пульс", державної установи "Урядовий контактний центр" та "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА"

, опубліковано 05 березня 2024 о 16:53

Всього за січень - лютий 2024 року до сервісу "Пульс"  на розгляд надійшло 68 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі -  звернення). 

У порівнянні з аналогічним періодом 2023 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс»  у 2024 році збільшилась на 12 одиниць  (січень-лютий 2023  року – 56 карток).

Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань: 

-           щодо роботи  структурних підрозділів ГУ ДПС – 32 звернень (47,05%);

-           щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді  – 16 звернень  (23,6%); 

-           щодо системи електронного адміністрування ПДВ - 1 звернення (1,5%)

-           щодо роботи центрів обслуговування платників - 1 звернення (1,5%).

За січень - лютий 2024 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 27 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" і 2 звернення, що надійшли на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА".

Загальна тематика  27 письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр":

-           надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання –9 (33,3%);

-           контрольно-перевірочна робота – 7 (26,0%);

-           податкова заборгованість - 2 (7,4%);

-           інші питання – 9 (33,3%).

На "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" надійшло  2 звернення, щодо проведення перевірок з питання дотримання вимог законодавства по РРО та ухилення від оподаткування.

За січень - лютий 2024 року від державної установи "Урядовий контактний центр" надійшло 13 звернень, на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" – 11 звернень.