Всього за січень - лютий 2024 року до сервісу "Пульс" на розгляд надійшло 68 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі - звернення).
У порівнянні з аналогічним періодом 2023 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс» у 2024 році збільшилась на 12 одиниць (січень-лютий 2023 року – 56 карток).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
- щодо роботи структурних підрозділів ГУ ДПС – 32 звернень (47,05%);
- щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 16 звернень (23,6%);
- щодо системи електронного адміністрування ПДВ - 1 звернення (1,5%)
- щодо роботи центрів обслуговування платників - 1 звернення (1,5%).
За січень - лютий 2024 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 27 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" і 2 звернення, що надійшли на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА".
Загальна тематика 27 письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр":
- надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання –9 (33,3%);
- контрольно-перевірочна робота – 7 (26,0%);
- податкова заборгованість - 2 (7,4%);
- інші питання – 9 (33,3%).
На "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" надійшло 2 звернення, щодо проведення перевірок з питання дотримання вимог законодавства по РРО та ухилення від оподаткування.
За січень - лютий 2024 року від державної установи "Урядовий контактний центр" надійшло 13 звернень, на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" – 11 звернень.