Всього за січень - березень 2024 року до сервісу "Пульс" на розгляд надійшло 107 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі - звернення).
У порівнянні з аналогічним періодом 2023 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс» у 2024 році збільшилась на 24 одиниці (січень - березень 2023 року – 83 карток).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
За січень - березень 2024 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 35 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" і 3 звернень, що надійшли на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА".
Загальна тематика 35 письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр":
На "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" надійшло 3 звернення Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА":
За січень - березень 2023 року від державної установи "Урядовий контактний центр" надійшло 26 звернень, на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" – 11 звернень.