Управлінню організації роботи ГУ ДПС, доручено організацію якісного та своєчасного розгляду інформації, яка надходить засобами спеціалізованої автоматизованої системи - сервіс "Пульс" від Контакт - центру ДПС.
Всього за січень – лютий 2023 року до сервісу "Пульс" на розгляд надійшло 56 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі - звернення).
У порівнянні з аналогічним періодом 2022 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс» у 2023 році збільшилась на 4 одиниці (січень - лютий 2022 року – 52 картки).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
- щодо роботи органів ДПС – 18 звернень (32,14%);
- щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 29 (51,78%);
- інші – 9 одиниць (16,07%).
Всі інформаційні картки, які перебували на розгляді в ГУ ДПС, своєчасно опрацьовані та розглянуті відповідно до вимог норм діючого законодавства.
За січень - лютий 2023 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 12 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" і 11 звернень, що надійшли на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА".
Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр":
- про надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання –5 (41,7%);
- питання зі сплати ЄВ – 2 звернення (16,6%);
- інші питання – 5 (41,7%).
На "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" надійшло 11 звернень.
Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА":
- щодо виконання Постанови Дніпропетровського апеляційного суду – 2 (18,18%);
- проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО та ухилення від оподаткування – 1 (9,09%);
- щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 1 (9,09%);
- отримання чи відмова від ІНН – 2 (18,18%)
- інші -5 (45,46%).
За відповідний період 2022 року до державної установи "Урядовий контактний центр" надійшло 68 звернень, на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" – 3 звернення.