Всього за січень 2023 року до сервісу "Пульс" на розгляд надійшло 27 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі - звернення).
У порівнянні з аналогічним періодом 2022 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс» у 2023 році зменшилась на 2 одиниці (січень 2022 року – 29 карток).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
- щодо роботи органів ДПС – 8 звернень (29,61 %);
- щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 13 (48,15 %);
- інші – 6 одиниць (22,22 %).
Всі інформаційні картки, які перебували на розгляді в ГУ ДПС, своєчасно опрацьовані та розглянуті відповідно до вимог норм діючого законодавства.
За січень 2023 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 7 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" і 5 звернень, що надійшли на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА".
Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр":
- про надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання –3 (42,9 %);
- інші питання – 4 (57,1 %).
На "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" надійшло 5 звернень.
Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА":
- щодо виконання Постанови Дніпропетровського апеляційного суду – 2 (40,0 %);
- проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО та ухилення від оподаткування – 1(20,0%);
- щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 1 (20,0 %);
- отримання чи відмова від ІНН – 1 (20,0 %).
За відповідний період 2022 року до державної установи "Урядовий контактний центр" надійшло 44 звернення, на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" – 3 звернення.