Управлінню організації роботи ГУ ДПС, доручено організацію якісного та своєчасного розгляду інформації, яка надходить засобами спеціалізованої автоматизованої системи - сервіс "Пульс" від Контакт - центру ДПС.
Всього за січень – лютий 2023 року до сервісу "Пульс" на розгляд надійшло 56 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі - звернення).
У порівнянні з аналогічним періодом 2022 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс» у 2023 році збільшилась на 4 одиниці (січень - лютий 2022 року – 52 картки).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
Всі інформаційні картки, які перебували на розгляді в ГУ ДПС, своєчасно опрацьовані та розглянуті відповідно до вимог норм діючого законодавства.
За січень - лютий 2023 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 12 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" і 11 звернень, що надійшли на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА".
Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр":
На "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" надійшло 11 звернень.
Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА":
За відповідний період 2022 року до державної установи "Урядовий контактний центр" надійшло 68 звернень, на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" – 3 звернення.