Всього за січень – березень 2023 року до сервісу "Пульс" на розгляд надійшло 83 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі - звернення).
У порівнянні з аналогічним періодом 2022 року загальна кількість звернень платників податків на «Пульс» у 2023 році збільшилась на 31 одиницю (січень – березень 2022 – 52 картки).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
- щодо роботи структурних підрозділів ГУ ДПС – 27 звернень (32,5%);
- щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 32 (38,6%);
- щодо системи електронного адміністрування реалізації пального – 7 (8,44%);
- щодо роботи центрів обслуговування платників - 5 звернень (6,02%).
За січень - березень 2023 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 26 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" і 11 звернень, що надійшли на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА".
Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр":
- про надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання –12 (46,16%);
- питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 10 (38,46%);
- інші питання – 4 (15,38%).
На "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" надійшло 11 звернень.
Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА":
- щодо виконання Постанови Дніпропетровського апеляційного суду – 2(18,18%);
- проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО та ухилення від оподаткування – 1(20,0%);
- щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 1 (9,09%);
- отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 2 (18,18%).
За відповідний період 2022 року до державної установи "Урядовий контактний центр" надійшло 81 звернення, на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" – 3 звернення.