Всього за січень – грудень 2022 року до сервісу "Пульс" на розгляд надійшло 294 інформаційні картки зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі - звернення).
У порівнянні з аналогічним періодом 2021 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс» у 2022 році зменшилась на 333 одиниці (січень – грудень 2021 року – 627 карток).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
- щодо роботи структурних підрозділів ГУ ДПС – 90 звернень (30,61%);
- щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 106 (36,05%);
- щодо якості надання адміністративних послуг – 17 (5,78%);
- щодо роботи центрів обслуговування платників – 12 звернень (4,08%).
Всі інформаційні картки, які перебували на розгляді в ГУ ДПС, своєчасно опрацьовані та розглянуті відповідно до вимог норм діючого законодавства.
За січень – грудень 2022 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 176 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" і 20 звернень, що надійшли на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА".
Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр":
- питання зі сплати ЄВ – 39 звернень (22,2%);
- отримання чи відмова від ІНН – 31 (17,6%);
- про надання податкових консультацій (особливості оподаткування ФОП зі ставкою 2%, по ПДВ, по земельному податку (паї, оренда землі), оподаткування спадщини та інші питання –22 (12,4%);
- проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО – 20 (11,4%);
- несплата (ухилення) від оподаткування – 10 (5,7%);
- працевлаштування без офіційного оформлення трудових відносин – 8 (4,6%);
- припинення діяльності ФОП та юросіб – 8 (4,6%);
- на работу ДПІ – 5 (2,8%);
- щодо надання звітності – 4 (2,3%);
- повернення коштів за навчання – 7 (4,0%);
- інші питання – 22 (12,4%).
На "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" надійшло 20 звернень.
Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА":
- проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО та ухилення від оподаткування – 10 (50,0%);
- питання зі сплати ЄВ та отримання довідок – 8 звернень (40,0%);
- отримання чи відмова від ІНН – 1 (5,0%);
- на роботу ДПІ – 1 (5,0%).
За відповідний період 2021 року до державної установи "Урядовий контактний центр" надійшло 536 звернень, на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" – 60 звернень.