Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, сервісу "Пульс", державної установи "Урядовий контактний центр" та "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА"

, опубліковано 03 грудня 2024 о 16:51

Всього за січень - листопад 2024 року до сервісу "Пульс"  на розгляд надійшло 331 інформаційна картка зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі -  звернення). 

У порівнянні з аналогічним періодом 2023 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс»  у 2024 році зменшилась на 59 одиниць  (січень - листопад 2023  року – 390 картки).

Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань: 

-           щодо роботи  структурних підрозділів ГУ ДПС – 203 звернень (61%);

-           щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді  – 55 звернень  (16,7%); 

-           щодо системи електронного адміністрування ПДВ - 3 звернення (1 %)

-           щодо роботи центрів обслуговування платників - 16 звернень (4,8%).

За січень - листопад 2024 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 140 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" і 10 звернень, що надійшли на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА".

Загальна тематика  140 письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр":

-           питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 35 (25,0%);

-           надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання - 25 (17,9%);

-           контрольно-перевірочна робота – 23 (16,4%);

-           податкова заборгованість - 15 (10,7%);

-           отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 6 (4,3%);

-           податкова знижка - 3 (2,1%);

-           інші питання – 33 (23,6%).

На "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" надійшло  10 звернень.      Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд  від "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА":

-           проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО та ухилення від оподаткування – 4 (40,0%);

-           податок на майно – 2 звернення (20,0%);

-           надання податкових консультацій – 2 (20,0%);

-           отримання довідки про доходи – 1 (10,0%);

-           інші питання – 1 (10,0%).

За січень - листопад 2023 року від державної установи "Урядовий контактний центр" надійшло 206 звернень, на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" – 25 звернень.