Всього за січень - листопад 2024 року до сервісу "Пульс" на розгляд надійшло 331 інформаційна картка зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі - звернення).
У порівнянні з аналогічним періодом 2023 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс» у 2024 році зменшилась на 59 одиниць (січень - листопад 2023 року – 390 картки).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
- щодо роботи структурних підрозділів ГУ ДПС – 203 звернень (61%);
- щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 55 звернень (16,7%);
- щодо системи електронного адміністрування ПДВ - 3 звернення (1 %)
- щодо роботи центрів обслуговування платників - 16 звернень (4,8%).
За січень - листопад 2024 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 140 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" і 10 звернень, що надійшли на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА".
Загальна тематика 140 письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр":
- питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 35 (25,0%);
- надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання - 25 (17,9%);
- контрольно-перевірочна робота – 23 (16,4%);
- податкова заборгованість - 15 (10,7%);
- отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 6 (4,3%);
- податкова знижка - 3 (2,1%);
- інші питання – 33 (23,6%).
На "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" надійшло 10 звернень. Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА":
- проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО та ухилення від оподаткування – 4 (40,0%);
- податок на майно – 2 звернення (20,0%);
- надання податкових консультацій – 2 (20,0%);
- отримання довідки про доходи – 1 (10,0%);
- інші питання – 1 (10,0%).
За січень - листопад 2023 року від державної установи "Урядовий контактний центр" надійшло 206 звернень, на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" – 25 звернень.