Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, сервісу "Пульс", державної установи "Урядовий контактний центр" та "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА"

, опубліковано 05 листопада 2024 о 15:06

Всього за січень - жовтень 2024 року до сервісу "Пульс"  на розгляд надійшло 301 інформаційна картка зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі -  звернення). 

У порівнянні з аналогічним періодом 2023 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс»  у 2024 році зменшилась на 67 одиниць  (січень - жовтень 2023  року – 368 картки).

Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань: 

- щодо роботи  структурних підрозділів ГУ ДПС – 183 звернень (61%);

- щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді  – 50 звернень  (16,7%); 

- щодо системи електронного адміністрування ПДВ - 3 звернення (1 %)

- щодо роботи центрів обслуговування платників - 14 звернень (4,7%).

За січень - жовтень 2024 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 123 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" і 9 звернень, що надійшли на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА".

Загальна тематика  123 письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр":

- питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 35 (28,5%);

- надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання - 24 (19,5%);

- контрольно-перевірочна робота – 22 (17,9%);

- податкова заборгованість - 7 (5,7%);

- отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 5 (4,1%);

- податкова знижка - 2 (1,6%);

- інші питання – 28 (22,7%).

На "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" надійшло  9 звернень.  Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд  від "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА":

- проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО та ухилення від оподаткування – 4 (44,5%);

- податок на майно – 2 звернення (22,2%)

- отримання довідки про доходи – 1 (11,1%);

- надання податкових консультацій – 1 (11,1%);

- інші питання – 1 (11,1%).

За січень - жовтень 2023 року від державної установи "Урядовий контактний центр" надійшло 178 звернень, на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" – 24 звернення.