Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, сервісу "Пульс", державної установи "Урядовий контактний центр" та "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА"

, опубліковано 08 жовтня 2024 о 17:01

Всього за січень - вересень 2024 року до сервісу "Пульс"  на розгляд надійшло 269 інформаційна картка зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі -  звернення). 

У порівнянні з аналогічним періодом 2023 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс»  у 2024 році зменшилась на 45 одиниць  (січень - вересень 2023  року – 314 картки).

Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань: 

-           щодо роботи  структурних підрозділів ГУ ДПС – 160 звернень (59,5%);

-           щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді  – 45 звернень  (16,8%); 

-           щодо системи електронного адміністрування ПДВ - 2 звернення (1 %)

-           щодо роботи центрів обслуговування платників - 14 звернення (5,2%).

За січень - вересень 2024 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 106 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" і 8 звернень, що надійшли на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА".

Загальна тематика  106 письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр":

-           питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 33 (31,0%);

-           надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання - 20 (18,9%);

-           контрольно-перевірочна робота – 21 (19,8%);

-           податкова заборгованість - 4 (3,8%);

-           отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 4 (3,8%);

-           податкова знижка - 2 (1,9%);

-           інші питання – 22 (20,8%).

На "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" надійшло  8 звернень.      Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд  від "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА":

-           проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО та ухилення від оподаткування – 4 (50,0%);

-           податок на майно – 2 звернення (25,0%)

-           отримання довідки про доходи – 1 (12,5%);

-           інші питання – 1 (12,5%).

За січень - вересень 2023 року від державної установи "Урядовий контактний центр" надійшло 150 звернень, на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" – 22 звернення.