Всього за січень - вересень 2024 року до сервісу "Пульс" на розгляд надійшло 269 інформаційна картка зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі - звернення).
У порівнянні з аналогічним періодом 2023 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс» у 2024 році зменшилась на 45 одиниць (січень - вересень 2023 року – 314 картки).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
- щодо роботи структурних підрозділів ГУ ДПС – 160 звернень (59,5%);
- щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 45 звернень (16,8%);
- щодо системи електронного адміністрування ПДВ - 2 звернення (1 %)
- щодо роботи центрів обслуговування платників - 14 звернення (5,2%).
За січень - вересень 2024 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 106 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" і 8 звернень, що надійшли на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА".
Загальна тематика 106 письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр":
- питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 33 (31,0%);
- надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання - 20 (18,9%);
- контрольно-перевірочна робота – 21 (19,8%);
- податкова заборгованість - 4 (3,8%);
- отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 4 (3,8%);
- податкова знижка - 2 (1,9%);
- інші питання – 22 (20,8%).
На "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" надійшло 8 звернень. Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА":
- проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО та ухилення від оподаткування – 4 (50,0%);
- податок на майно – 2 звернення (25,0%)
- отримання довідки про доходи – 1 (12,5%);
- інші питання – 1 (12,5%).
За січень - вересень 2023 року від державної установи "Урядовий контактний центр" надійшло 150 звернень, на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" – 22 звернення.