Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, сервісу "Пульс", державної установи "Урядовий контактний центр" та "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА"

, опубліковано 08 серпня 2024 о 12:09

Всього за січень - липень 2024 року до сервісу "Пульс"  на розгляд надійшло 221 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі -  звернення). 

У порівнянні з аналогічним періодом 2023 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс»  у 2024 році зменшилась на 19 одиниць  (січень - липень 2023  року – 240 картки).

Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань: 

-           щодо роботи  структурних підрозділів ГУ ДПС – 126 звернень (57,1%);

-           щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді  – 40 звернень  (18,1%); 

-           щодо системи електронного адміністрування ПДВ - 2 звернення (1 %)

-           щодо роботи центрів обслуговування платників - 10 звернення (4,6%).

За січень - липень 2024 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 81 звернення, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" і 7 звернень, що надійшли на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА".

Загальна тематика  81 письмового звернення, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр":

-           питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 25 (30,86%);

-           контрольно-перевірочна робота – 17 (20,99%);

-           надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання - 19 (23,46%);

-           податкова заборгованість - 2 (2,47%);

-           податкова знижка - 2 (2,47%);

-           інші питання – 16 (19,75%).

На "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" надійшло  7 звернень.      Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд  від "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА":

-           проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО та ухилення від оподаткування – 3 (42,86%);

-           податок на майно – 2 звернення (28,56%)

-           отримання довідки про доходи – 1 (14,29%);

-           інші питання – 1 (14,29%).

За січень - липень 2023 року від державної установи "Урядовий контактний центр" надійшло 96 звернень, на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" – 19 звернень.