Всього за січень - липень 2024 року до сервісу "Пульс" на розгляд надійшло 221 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі - звернення).
У порівнянні з аналогічним періодом 2023 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс» у 2024 році зменшилась на 19 одиниць (січень - липень 2023 року – 240 картки).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
- щодо роботи структурних підрозділів ГУ ДПС – 126 звернень (57,1%);
- щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 40 звернень (18,1%);
- щодо системи електронного адміністрування ПДВ - 2 звернення (1 %)
- щодо роботи центрів обслуговування платників - 10 звернення (4,6%).
За січень - липень 2024 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 81 звернення, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" і 7 звернень, що надійшли на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА".
Загальна тематика 81 письмового звернення, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр":
- питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 25 (30,86%);
- контрольно-перевірочна робота – 17 (20,99%);
- надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання - 19 (23,46%);
- податкова заборгованість - 2 (2,47%);
- податкова знижка - 2 (2,47%);
- інші питання – 16 (19,75%).
На "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" надійшло 7 звернень. Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА":
- проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО та ухилення від оподаткування – 3 (42,86%);
- податок на майно – 2 звернення (28,56%)
- отримання довідки про доходи – 1 (14,29%);
- інші питання – 1 (14,29%).
За січень - липень 2023 року від державної установи "Урядовий контактний центр" надійшло 96 звернень, на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" – 19 звернень.