Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, сервісу "Пульс", державної установи "Урядовий контактний центр" та "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА"

опубліковано 10 січня 2024 о 15:01

Всього за 2023 рік до сервісу "Пульс"  на розгляд надійшло 437 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі -  звернення).

У порівнянні з 2022 роком загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс»  у 2023 році збільшилась на 143 одиниці  (2022  рік – 294 картки).

Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:

  • щодо роботи структурних підрозділів ГУ ДПС – 212 звернень (48,5%);
  • щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді  – 121 звернень (27,7%);
  • щодо системи електронного адміністрування реалізації пального –12 звернень (2,75 %);
  • щодо роботи центрів обслуговування платників - 13 звернень (2,98%).

За 2023 рік ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 212 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" і 25 звернень, що надійшли на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА".

Загальна тематика  212 письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр":

  • питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 79 (37,2%);
  • про надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання –58 (27,4%);
  • контрольно-перевірочна робота – 36 (17,0%);
  • інші питання – 26 (12,3%);
  • податкова знижка – 7 (3,3%);
  • отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 6 (2,8%).

На "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" надійшло  25 звернень.

Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд  від "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА":

  • проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО та ухилення від оподаткування – 7 (28,0%);
  • отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 3 (12,0%);
  • щодо виконання Постанови Дніпропетровського апеляційного суду – 2 (8,0%);
  • щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 1 (4,0%);
  • інші питання – 12 (48,0%).

За 2022 рік від державної установи "Урядовий контактний центр" надійшло 176 звернень, на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" – 20 звернень.