Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, сервісу "Пульс", державної установи "Урядовий контактний центр" та "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА"

, опубліковано 06 грудня 2023 о 12:05

Всього за січень – листопад 2023 року до сервісу "Пульс"  на розгляд надійшло 399 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі -  звернення).

У порівнянні з аналогічним періодом 2022 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс»  у 2023 році збільшилась на 135 одиниць  (січень – листопад 2022 – 264 карток).

Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:

  • щодо роботи структурних підрозділів ГУ ДПС – 196 звернень (49,12%);
  • щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді  – 116 звернень (29,1%);
  • щодо системи електронного адміністрування реалізації пального –12 звернень (3 %);
  • щодо роботи центрів обслуговування платників - 11 звернень (2,76%).

За січень - жовтень 2023 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 206 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" і 25 звернень, що надійшли на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА".

Загальна тематика  206 письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр":

  • питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 79 (38,4%);
  • про надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання –57 (27,7%);
  • контрольно-перевірочна робота – 33 (16,0%);
  • інші питання – 26 (12,6%);
  • отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 6 (2,9%);
  • податкова знижка – 5 (2,4%).

На "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" надійшло  25 звернень.

Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд  від "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА":

  • проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО та ухилення від оподаткування – 7 (28,0%);
  • отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 3 (12,0%);
  • щодо виконання Постанови Дніпропетровського апеляційного суду – 2 (8,0%);
  • щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 1 (4,%);
  • інші питання – 12 (48,0%).

За відповідний період 2022 року від державної установи "Урядовий контактний центр" надійшло 172 звернення, на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" – 19 звернень.