Всього за січень 2024 року до сервісу "Пульс" на розгляд надійшло 40 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі - звернення).
У порівнянні з аналогічним періодом 2023 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс» у 2024 році збільшилась на 13 одиниць (січень 2023 року – 27 карток).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
- щодо роботи структурних підрозділів ГУ ДПС – 17 звернень (42,5%);
- щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 11 звернень (27,5%);
- щодо системи електронного адміністрування ПДВ - 1 звернення (2,5%).
За січень 2024 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 15 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" і 1 звернення, що надійшло на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА".
Загальна тематика 15 письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр":
- надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання –8 (53,4%);
- контрольно-перевірочна робота – 3 (20,0%);
- податкова заборгованість - 2 (13,3%);
- інші питання – 2 (13,3%).
На "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" надійшло 1 звернення, щодо проведення перевірки з питання дотримання вимог законодавства по РРО та ухилення від оподаткування.
За січень 2023 року від державної установи "Урядовий контактний центр" надійшло 7 звернень, на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" – 5 звернень.