Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, сервісу "Пульс", державної установи "Урядовий контактний центр" та "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА"

, опубліковано 05 лютого 2024 о 16:48

Всього за січень 2024 року до сервісу "Пульс"  на розгляд надійшло 40 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі -  звернення).

У порівнянні з аналогічним періодом 2023 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс»  у 2024 році збільшилась на 13 одиниць  (січень 2023  року – 27 карток).

Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:

  • щодо роботи структурних підрозділів ГУ ДПС – 17 звернень (42,5%);
  • щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді  – 11 звернень (27,5%);
  • щодо системи електронного адміністрування ПДВ - 1 звернення (2,5%).

За січень 2024 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 15 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" і 1 звернення, що надійшло на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА".

Загальна тематика  15 письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр":

  • надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання –8 (53,4%);
  • контрольно-перевірочна робота – 3 (20,0%);
  • податкова заборгованість - 2 (13,3%);
  • інші питання – 2 (13,3%).

На "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" надійшло  1 звернення, щодо проведення перевірки з питання дотримання вимог законодавства по РРО та ухилення від оподаткування.

За січень 2023 року від державної установи "Урядовий контактний центр" надійшло 7 звернень, на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" – 5 звернень.