Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, засобами сервісів "Пульс", "Урядова гаряча лінія 1545" та "Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА"

, опубліковано 05 червня 2023 о 16:49

Всього за січень – травень 2023 року до сервісу "Пульс"  на розгляд надійшло 172 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі -  звернення).

У порівнянні з аналогічним періодом 2022 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс»  у 2023 році збільшилась на 102 одиниці (січень – травень 2022 – 70 карток).

Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:

  • щодо роботи структурних підрозділів ГУ ДПС – 80 звернення (46,5%);
  • щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді  – 54 звернень (31,4%);
  • щодо системи електронного адміністрування реалізації пального –10 звернень (5,81%);
  • щодо роботи центрів обслуговування платників - 8 звернень (4,65%).

За січень - травень 2023 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 60 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" і 14 звернень, що надійшли на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА".

Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр":

  • про надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання –23 (38,3%);
  • питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 19 (31,7%);
  • контрольно-перевірочна робота – 10 (16,7%);
  • інші питання – 8 (13,3%).

На "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА"  надійшло  14 звернень.

Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд  від "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА":

  • щодо виконання Постанови Дніпропетровського апеляційного суду – 2(14,3%);
  • проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО та ухилення від оподаткування – 4(28,6%);
  • щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 1 (7,1%);
  • отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 2 (14,3%),
  • інші питання - 5 (35,7%).

За відповідний період 2022 року до державної установи "Урядовий контактний центр" надійшло 91 звернення, на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" – 4 звернення.