Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, сервісу "Пульс", державної установи "Урядовий контактний центр" та "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА"

, опубліковано 06 липня 2023 о 16:08

Всього за січень – червень 2023 року до сервісу "Пульс"  на розгляд надійшло 207 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі -  звернення).

У порівнянні з аналогічним періодом 2022 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс»  у 2023 році збільшилась на 82 одиниці (січень – червень 2022 – 125 карток).

Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:

  • щодо роботи структурних підрозділів ГУ ДПС – 102 звернення (49,28%);
  • щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді  – 62 звернень (29,95%);
  • щодо системи електронного адміністрування реалізації пального –10 звернень (4,83%);
  • щодо роботи центрів обслуговування платників - 8 звернень (3,87%).

За січень - червень 2023 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 78 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" і 16 звернень, що надійшли на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА".

Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр":

  • про надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання –25 (32,05%);
  • питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 20 (25,64%);
  • контрольно-перевірочна робота – 19 (24,36%);
  • інші питання – 9 (11,54%);
  • податкова знижка – 5 (6,41%).

На "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА"  надійшло  16 звернень.

Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд  від "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА":

  • щодо виконання Постанови Дніпропетровського апеляційного суду – 2(12,5%);
  • проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО та ухилення від оподаткування – 4(25,0%);
  • щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 1 (6,25%);
  • отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 2 (12,5%),
  • інші питання - 7 (43,75%).

За відповідний період 2022 року до державної установи "Урядовий контактний центр" надійшло 111 звернень, на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" – 6 звернень.