Всього за січень – червень 2023 року до сервісу "Пульс" на розгляд надійшло 207 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі - звернення).
У порівнянні з аналогічним періодом 2022 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс» у 2023 році збільшилась на 82 одиниці (січень – червень 2022 – 125 карток).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
- щодо роботи структурних підрозділів ГУ ДПС – 102 звернення (49,28%);
- щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 62 звернень (29,95%);
- щодо системи електронного адміністрування реалізації пального –10 звернень (4,83%);
- щодо роботи центрів обслуговування платників - 8 звернень (3,87%).
За січень - червень 2023 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 78 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" і 16 звернень, що надійшли на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА".
Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр":
- про надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання –25 (32,05%);
- питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 20 (25,64%);
- контрольно-перевірочна робота – 19 (24,36%);
- інші питання – 9 (11,54%);
- податкова знижка – 5 (6,41%).
На "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" надійшло 16 звернень.
Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА":
- щодо виконання Постанови Дніпропетровського апеляційного суду – 2(12,5%);
- проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО та ухилення від оподаткування – 4(25,0%);
- щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 1 (6,25%);
- отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 2 (12,5%),
- інші питання - 7 (43,75%).
За відповідний період 2022 року до державної установи "Урядовий контактний центр" надійшло 111 звернень, на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" – 6 звернень.