Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, засобами сервісів "Пульс", "Урядова гаряча лінія 1545" та "Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА"

, опубліковано 04 травня 2023 о 12:06

Всього за січень – квітень 2023 року до сервісу "Пульс"  на розгляд надійшло 127 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі -  звернення).

У порівнянні з аналогічним періодом 2022 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс»  у 2023 році збільшилась на 75 одиниць (січень – квітень 2022 – 52 картки).

Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:

  • щодо роботи структурних підрозділів ГУ ДПС – 52 звернення (40,9%);
  • щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді  – 46 звернень (36,3%);
  • щодо системи електронного адміністрування реалізації пального –9 звернень (7,1%);
  • щодо роботи центрів обслуговування платників - 7 звернень (5,6%).

За січень - квітень 2023 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 42 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" і 13 звернень, що надійшли на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА".

Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр":

  • про надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання –21 (50,0%);
  • питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 14 (33,33%);
  • інші питання – 7 (16,67%).

На "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА"  надійшло 13 звернень.

Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд  від "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА":

  • щодо виконання Постанови Дніпропетровського апеляційного суду – 2 (15,39%);
  • проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО та ухилення від оподаткування – 3 (23,07%);
  • щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 1 (7,69%);
  • отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 2 (15,39%);
  • інші питання - 5 (38,46%).

 

За відповідний період 2022 року до державної установи "Урядовий контактний центр" надійшло 87 звернень, на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" – 3 звернення.