Всього за січень – квітень 2023 року до сервісу "Пульс" на розгляд надійшло 127 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі - звернення).
У порівнянні з аналогічним періодом 2022 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс» у 2023 році збільшилась на 75 одиниць (січень – квітень 2022 – 52 картки).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
- щодо роботи структурних підрозділів ГУ ДПС – 52 звернення (40,9%);
- щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 46 звернень (36,3%);
- щодо системи електронного адміністрування реалізації пального –9 звернень (7,1%);
- щодо роботи центрів обслуговування платників - 7 звернень (5,6%).
За січень - квітень 2023 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 42 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" і 13 звернень, що надійшли на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА".
Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр":
- про надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання –21 (50,0%);
- питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 14 (33,33%);
- інші питання – 7 (16,67%).
На "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" надійшло 13 звернень.
Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА":
- щодо виконання Постанови Дніпропетровського апеляційного суду – 2 (15,39%);
- проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО та ухилення від оподаткування – 3 (23,07%);
- щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 1 (7,69%);
- отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 2 (15,39%);
- інші питання - 5 (38,46%).
За відповідний період 2022 року до державної установи "Урядовий контактний центр" надійшло 87 звернень, на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" – 3 звернення.