Всього за 2023 рік до сервісу "Пульс" на розгляд надійшло 437 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі - звернення).
У порівнянні з 2022 роком загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс» у 2023 році збільшилась на 143 одиниці (2022 рік – 294 картки).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
- щодо роботи структурних підрозділів ГУ ДПС – 212 звернень (48,5%);
- щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 121 звернень (27,7%);
- щодо системи електронного адміністрування реалізації пального –12 звернень (2,75 %);
- щодо роботи центрів обслуговування платників - 13 звернень (2,98%).
За 2023 рік ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 212 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" і 25 звернень, що надійшли на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА".
Загальна тематика 212 письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр":
- питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 79 (37,2%);
- про надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання –58 (27,4%);
- контрольно-перевірочна робота – 36 (17,0%);
- інші питання – 26 (12,3%);
- податкова знижка – 7 (3,3%);
- отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 6 (2,8%).
На "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" надійшло 25 звернень.
Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА":
- проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО та ухилення від оподаткування – 7 (28,0%);
- отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 3 (12,0%);
- щодо виконання Постанови Дніпропетровського апеляційного суду – 2 (8,0%);
- щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 1 (4,0%);
- інші питання – 12 (48,0%).
За 2022 рік від державної установи "Урядовий контактний центр" надійшло 176 звернень, на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" – 20 звернень.