Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, сервісу "Пульс", державної установи "Урядовий контактний центр" та "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА"

, опубліковано 10 січня 2024 о 14:59

Всього за 2023 рік до сервісу "Пульс" на розгляд надійшло 437 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі -  звернення).

У порівнянні з 2022 роком загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс»  у 2023 році збільшилась на 143 одиниці  (2022  рік – 294 картки).

Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:

  • щодо роботи структурних підрозділів ГУ ДПС – 212 звернень (48,5%);
  • щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді  – 121 звернень (27,7%);
  • щодо системи електронного адміністрування реалізації пального –12 звернень (2,75 %);
  • щодо роботи центрів обслуговування платників - 13 звернень (2,98%).

За 2023 рік ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 212 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" і 25 звернень, що надійшли на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА".

Загальна тематика  212 письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр":

  • питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 79 (37,2%);
  • про надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання –58 (27,4%);
  • контрольно-перевірочна робота – 36 (17,0%);
  • інші питання – 26 (12,3%);
  • податкова знижка – 7 (3,3%);
  • отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 6 (2,8%).

На "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" надійшло  25 звернень.

Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд  від "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА":

  • проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО та ухилення від оподаткування – 7 (28,0%);
  • отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 3 (12,0%);
  • щодо виконання Постанови Дніпропетровського апеляційного суду – 2 (8,0%);
  • щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 1 (4,0%);
  • інші питання – 12 (48,0%).

За 2022 рік від державної установи "Урядовий контактний центр" надійшло 176 звернень, на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" – 20 звернень.