Всього за 2023 рік до сервісу "Пульс" на розгляд надійшло 437 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі - звернення).
У порівнянні з 2022 роком загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс» у 2023 році збільшилась на 143 одиниці (2022 рік – 294 картки).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
За 2023 рік ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 212 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" і 25 звернень, що надійшли на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА".
Загальна тематика 212 письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр":
На "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" надійшло 25 звернень.
Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА":
За 2022 рік від державної установи "Урядовий контактний центр" надійшло 176 звернень, на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" – 20 звернень.