Всього за січень – листопад 2023 року до сервісу "Пульс" на розгляд надійшло 399 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі - звернення).
У порівнянні з аналогічним періодом 2022 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс» у 2023 році збільшилась на 135 одиниць (січень – листопад 2022 – 264 карток).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
- щодо роботи структурних підрозділів ГУ ДПС – 196 звернень (49,12%);
- щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 116 звернень (29,1%);
- щодо системи електронного адміністрування реалізації пального –12 звернень (3 %);
- щодо роботи центрів обслуговування платників - 11 звернень (2,76%).
За січень - жовтень 2023 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 206 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" і 25 звернень, що надійшли на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА".
Загальна тематика 206 письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр":
- питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 79 (38,4%);
- про надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання –57 (27,7%);
- контрольно-перевірочна робота – 33 (16,0%);
- інші питання – 26 (12,6%);
- отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 6 (2,9%);
- податкова знижка – 5 (2,4%).
На "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" надійшло 25 звернень.
Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА":
- проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО та ухилення від оподаткування – 7 (28,0%);
- отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 3 (12,0%);
- щодо виконання Постанови Дніпропетровського апеляційного суду – 2 (8,0%);
- щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 1 (4,%);
- інші питання – 12 (48,0%).
За відповідний період 2022 року від державної установи "Урядовий контактний центр" надійшло 172 звернення, на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" – 19 звернень.