Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, засобами сервісів "Пульс", "Урядова гаряча лінія 1545" та "Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА"

, опубліковано 09 березня 2023 о 14:44

Всього за січень – лютий 2023 року до сервісу "Пульс" на розгляд надійшло 56 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі -  звернення).

У порівнянні з аналогічним періодом 2022 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс»  у 2023 році збільшилась на 4 одиниці (січень -  лютий 2022 року – 52 картки).

Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:

  • щодо роботи органів ДПС – 18 звернень (32,14%);
  • щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 29 (51,78%);
  • інші – 9 одиниць (16,07%).

Всі інформаційні картки, які перебували на розгляді в ГУ ДПС, своєчасно опрацьовані та розглянуті відповідно до вимог норм діючого законодавства.

За січень - лютий 2023 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 12 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" і 11 звернень, що надійшли на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА".

 

Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр":

  • про надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання –5 (41,7%);
  • питання зі сплати ЄВ – 2 звернення (16,6%);
  • інші питання – 5 (41,7%).

 

На "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА"  надійшло 11 звернень.

Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд  від "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА":

  • щодо виконання Постанови Дніпропетровського апеляційного суду – 2 (18,18%);
  • проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО та ухилення від оподаткування – 1 (9,09%);
  • щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 1 (9,09%);
  • отримання чи відмова від ІНН – 2 (18,18%)
  • інші -5 (45,46%).

За відповідний період 2022 року до державної установи "Урядовий контактний центр" надійшло 68 звернень, на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" – 3 звернення.