Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, засобами сервісів "Пульс", "Урядова гаряча лінія 1545" та "Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА"

, опубліковано 05 квітня 2023 о 14:17

Всього за січень – березень 2023 року до сервісу "Пульс"  на розгляд надійшло 83 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі -  звернення).

У порівнянні з аналогічним періодом 2022 року загальна кількість звернень платників податків на «Пульс»  у 2023 році збільшилась на 31 одиницю (січень – березень 2022 – 52 картки).

Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:

  • щодо роботи структурних підрозділів ГУ ДПС – 27 звернень (32,5%);
  • щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді  – 32 (38,6%);
  • щодо системи електронного адміністрування реалізації пального – 7 (8,44%);
  • щодо роботи центрів обслуговування платників - 5 звернень (6,02%).

За січень - березень 2023 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 26 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" і 11 звернень, що надійшли на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА".

Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр":

  • про надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання –12 (46,16%);
  • питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 10 (38,46%);
  • інші питання – 4 (15,38%).

 

На "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА"  надійшло 11 звернень.

Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд  від "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА":

  • щодо виконання Постанови Дніпропетровського апеляційного суду – 2(18,18%);
  • проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО та ухилення від оподаткування – 1(20,0%);
  • щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 1 (9,09%);
  • отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 2 (18,18%).

За відповідний період 2022 року до державної установи "Урядовий контактний центр" надійшло 81 звернення, на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" – 3 звернення.