Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, засобами сервісів "Пульс", "Урядова гаряча лінія 1545" та "Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА"

, опубліковано 03 лютого 2023 о 10:52

Всього за січень 2023 року до сервісу "Пульс"  на розгляд надійшло 27 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі -  звернення).

У порівнянні з аналогічним періодом 2022 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс»  у 2023 році зменшилась на 2 одиниці (січень 2022 року – 29 карток).

Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:

  • щодо роботи органів ДПС – 8 звернень (29,61 %);
  • щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 13 (48,15 %);
  • інші – 6 одиниць (22,22 %).

Всі інформаційні картки, які перебували на розгляді в ГУ ДПС, своєчасно опрацьовані та розглянуті відповідно до вимог норм діючого законодавства.

За січень 2023 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 7 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" і 5 звернень, що надійшли на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА".

Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр":

  • про надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання –3 (42,9 %);
  • інші питання – 4 (57,1 %).

На "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА"  надійшло  5 звернень.

Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд  від "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА":

  • щодо виконання Постанови Дніпропетровського апеляційного суду – 2 (40,0 %);
  • проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО та ухилення від оподаткування – 1(20,0%);
  • щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 1 (20,0 %);
  • отримання чи відмова від ІНН – 1 (20,0 %).

За відповідний період 2022 року до державної установи "Урядовий контактний центр" надійшло 44 звернення, на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" – 3 звернення.