Всього за січень – травень 2022 року до сервісу "Пульс" на розгляд надійшло 70 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі - звернення).
У порівнянні з аналогічним періодом 2021 року загальна кількість звернень платників податків на «Пульс» у 2022 році зменшилась на 313 одиниць. (січень – травень 2021 року – 383 картки).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
- щодо роботи структурних підрозділів ГУ ДПС – 33 звернень (47,14%);
- щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 18 (25,7%);
- щодо якості надання адміністративних послуг – 7 (10%);
- щодо роботи центрів обслуговування платників - 6 звернень (8,58%).
Всі інформаційні картки, які перебували на розгляді в ГУ ДПС, своєчасно опрацьовані та розглянуті відповідно до вимог норм діючого законодавства.
За січень – травень 2022 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 91 звернення, які надійшли на розгляд від державного спеціалізованого сервісу "Урядова гаряча лінія 1545" і 4 звернення, що надійшли від сервісу "Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА".
За відповідний період 2021 року на "Урядову гарячу лінію 1545" надійшло 271 звернення, а на сервіс "Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА" – 18 звернень.