Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, засобами сервісів "Пульс", "Урядова гаряча лінія 1545" та "Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА"

, опубліковано 08 липня 2022 о 13:34

Всього за січень – червень 2022 року до сервісу "Пульс"  на розгляд надійшло 125 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі -  звернення).

У порівнянні з аналогічним періодом 2021 року загальна кількість звернень платників податків на «Пульс»  у 2022 році зменшилась на 299 одиниць. (січень – червень 2021 року – 424 картки).

Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:

-           щодо роботи  структурних підрозділів ГУ ДПС – 36 звернень (28,8%);

-           щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 21 (16,8%);

-           щодо якості надання адміністративних послуг – 7 (5,6%);

-           щодо роботи центрів обслуговування платників - 7 звернень (5,6%).

Всі інформаційні картки, які перебували на розгляді в ГУ ДПС, своєчасно опрацьовані та розглянуті відповідно до вимог норм діючого законодавства.

За січень – червень 2022 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 111 звернень, які надійшли на розгляд від державного спеціалізованого сервісу "Урядова гаряча лінія 1545" і 6 звернень, що надійшли від сервісу "Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА". 

За відповідний період 2021 року на "Урядову гарячу лінію 1545" надійшло 325 звернень, а на сервіс "Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА" – 30 звернень.