Головне управління ДПС
у Дніпропетровській області
Ключові слова
Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua

Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, засобами сервісів "Пульс", "Урядова гаряча лінія 1545" та "Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА"

, опубліковано 10 травня 2022 о 13:26

Всього за січень – квітень 2022 року до сервісу "Пульс"  на розгляд надійшло 45 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі -  звернення).

У порівнянні з аналогічним періодом 2021 року загальна кількість звернень платників податків на «Пульс»  у 2022 році зменшилась на 250 одиниць. (січень – квітень 2021 року – 295 карток).

Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:

-  щодо роботи  структурних підрозділів ГУ ДПС – 23 звернень (51,11%);

-  щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 13 (28,89%);

-  щодо якості надання адміністративних послуг – 5 (11,11%);

-  щодо роботи центрів обслуговування платників - 4 звернень (8,89%).

Всі інформаційні картки, які перебували на розгляді в ГУ ДПС, своєчасно опрацьовані та розглянуті відповідно до вимог норм діючого законодавства.

За січень – квітень 2022 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 87 звернень, які надійшли на розгляд від державного спеціалізованого сервісу "Урядова гаряча лінія 1545" і 3 звернення, що надійшли від сервісу "Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА". 

За відповідний період 2021 року на "Урядову гарячу лінію 1545" надійшло 229 звернень, а на сервіс "Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА" – 13 звернення.