Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, сервісу "Пульс", державної установи "Урядовий контактний центр" та "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА"

, опубліковано 11 серпня 2025 о 14:27

Всього за січень - липень 2025 року до сервісу "Пульс"  на розгляд надійшло 74 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі -  звернення).

Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:

  • Щодо нарахувань в ІКП – 40 звернень (54,1%);
  • Щодо отримання адміністративної послуги – 11 звернень (14,9 %);
  • Щодо роботи ЦОП – 1 звернення (1,4%);
  • Відмова у реєстрації звітності в електронному вигляді – 2 звернення (2,7%)
  • Не надання відповіді на усні або письмові звернення - 13 звернень (17,6 %)
  • проблеми при реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних - 1 звернення (1,4 %),
  • проблема при отриманні податкової знижки – 2 звернення (2,7 %)

За січень – липень 2025 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 135 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" і 19 звернень, що надійшли на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА".

Загальна тематика  135 письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр":

  • питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 52 (38,5%);
  • надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання - 23 (17,0%);
  • контрольно-перевірочна робота – 21 (15,6%);
  • податкова заборгованість - 11 (8,1%);
  • отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 11 (8,1%);
  • податкова знижка - 3 (2,2%);
  • отримання довідки про доходи – 2 (1,5%);
  • інші питання – 12 (9,0%).

На "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" надійшло  19 звернень.      Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд  від "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА":

  • питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 8 звернень (42,1%);
  • контрольно-перевірочна робота – 6 (31,6%);
  • отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 2 (10,5%);
  • отримання довідки про доходи – 1 (5,3%);
  • інші питання – 2 (10,5%).

У порівнянні з аналогічним періодом 2024 року загальна кількість звернень платників податків, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" у 2025 році збільшилась на 54 одиниці (січень - липень 2024 – 81 звернення) та кількість звернень на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" збільшилась на 12 одиниць (січень - липень 2024 – 7 звернень).