Всього за січень - липень 2025 року до сервісу "Пульс" на розгляд надійшло 74 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі - звернення).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
- Щодо нарахувань в ІКП – 40 звернень (54,1%);
- Щодо отримання адміністративної послуги – 11 звернень (14,9 %);
- Щодо роботи ЦОП – 1 звернення (1,4%);
- Відмова у реєстрації звітності в електронному вигляді – 2 звернення (2,7%)
- Не надання відповіді на усні або письмові звернення - 13 звернень (17,6 %)
- проблеми при реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних - 1 звернення (1,4 %),
- проблема при отриманні податкової знижки – 2 звернення (2,7 %)
За січень – липень 2025 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 135 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" і 19 звернень, що надійшли на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА".
Загальна тематика 135 письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр":
- питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 52 (38,5%);
- надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання - 23 (17,0%);
- контрольно-перевірочна робота – 21 (15,6%);
- податкова заборгованість - 11 (8,1%);
- отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 11 (8,1%);
- податкова знижка - 3 (2,2%);
- отримання довідки про доходи – 2 (1,5%);
- інші питання – 12 (9,0%).
На "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" надійшло 19 звернень. Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА":
- питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 8 звернень (42,1%);
- контрольно-перевірочна робота – 6 (31,6%);
- отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 2 (10,5%);
- отримання довідки про доходи – 1 (5,3%);
- інші питання – 2 (10,5%).
У порівнянні з аналогічним періодом 2024 року загальна кількість звернень платників податків, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" у 2025 році збільшилась на 54 одиниці (січень - липень 2024 – 81 звернення) та кількість звернень на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" збільшилась на 12 одиниць (січень - липень 2024 – 7 звернень).