Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, сервісу "Пульс", державної установи "Урядовий контактний центр" та "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА"

, опубліковано 03 липня 2025 о 11:17

Всього за січень-червень 2025 року до сервісу "Пульс"  на розгляд надійшло 67 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі -  звернення). 

Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань: 

-           Щодо нарахувань в ІКП – 35 звернень (52,3%);

-           Щодо отримання адміністративної послуги – 10 звернень  (15 %); 

-           Щодо роботи ЦОП – 1 звернення  (1,5%);

-           Відмова у реєстрації звітності в електронному вигляді – 2 звернення (3%)

-           Не надання відповіді на усні або письмові звернення - 11 звернень (16,5 %)

-           проблеми при реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних - 1 звернення (1,5 %),

-           проблема при отриманні податкової знижки – 2 звернення (3 %) 

За січень – червень 2025 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 116 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" і 17 звернень, що надійшли на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА".

Загальна тематика  116 письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр":

-           питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 43 (37,0%);

-           контрольно-перевірочна робота – 19 (16,4%);

-           надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання - 19 (16,4%);

-           податкова заборгованість - 11 (9,5%);

-           отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 8 (6,9%);

-           податкова знижка - 3 (2,5%);

-           отримання довідки про доходи – 2 (1,7%);

-           інші питання – 11 (9,5%).

На "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" надійшло  17 звернень.      Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд  від "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА":

-           питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 7 звернень (41,0%); 

-           контрольно-перевірочна робота – 5 (29,4%); 

-           отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 2 (11,8%);

-           отримання довідки про доходи – 1 (5,9%);

-           інші питання – 2 (11,8%).

У порівнянні з аналогічним періодом 2024 року загальна кількість звернень платників податків, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" у 2025 році збільшилась на 43 одиниці (січень - червень 2024 – 73 звернення) та кількість звернень на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" збільшилась на 13 одиниць (січень - червень 2024 – 4 звернення).