Всього за січень-червень 2025 року до сервісу "Пульс"  на розгляд надійшло 67 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі -  звернення).  
    Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:  
    -           Щодо нарахувань в ІКП – 35 звернень (52,3%); 
    -           Щодо отримання адміністративної послуги – 10 звернень  (15 %);  
    -           Щодо роботи ЦОП – 1 звернення  (1,5%); 
    -           Відмова у реєстрації звітності в електронному вигляді – 2 звернення (3%) 
    -           Не надання відповіді на усні або письмові звернення - 11 звернень (16,5 %) 
    -           проблеми при реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних - 1 звернення (1,5 %), 
    -           проблема при отриманні податкової знижки – 2 звернення (3 %)  
    За січень – червень 2025 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 116 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" і 17 звернень, що надійшли на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА". 
    Загальна тематика  116 письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр": 
    -           питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 43 (37,0%); 
    -           контрольно-перевірочна робота – 19 (16,4%); 
    -           надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання - 19 (16,4%); 
    -           податкова заборгованість - 11 (9,5%); 
    -           отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 8 (6,9%); 
    -           податкова знижка - 3 (2,5%); 
    -           отримання довідки про доходи – 2 (1,7%); 
    -           інші питання – 11 (9,5%). 
    На "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" надійшло  17 звернень.      Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд  від "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА": 
    -           питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 7 звернень (41,0%);  
    -           контрольно-перевірочна робота – 5 (29,4%);  
    -           отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 2 (11,8%); 
    -           отримання довідки про доходи – 1 (5,9%); 
    -           інші питання – 2 (11,8%). 
    У порівнянні з аналогічним періодом 2024 року загальна кількість звернень платників податків, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" у 2025 році збільшилась на 43 одиниці (січень - червень 2024 – 73 звернення) та кількість звернень на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" збільшилась на 13 одиниць (січень - червень 2024 – 4 звернення).