Всього за січень-травень 2025 року до сервісу "Пульс"  на розгляд надійшло 60 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі -  звернення).  
    У порівнянні з аналогічним періодом 2024 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс»  у 2025 році зменшилась на 104 одиниць  (січень - травень 2024  року – 164 карток). 
    Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:  
    -           Щодо нарахувань в ІКП – 33 звернень (55%); 
    -           Щодо отримання адміністративної послуги – 10 звернень  (16,7 %);  
    -           Щодо роботи ЦОП – 1 звернення  (1,67%); 
    -           Відмова у реєстрації звітності в електронному вигляді – 2 звернення (3,4%) 
    -           Не надання відповіді на усні або письмові звернення - 7 звернень (12 %) 
    -           проблеми при реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних - 1 звернення (1,67 %), 
    -           проблема при отриманні податкової знижки – 1 звернення (1,67 %)  
    За січень – травень 2025 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 99 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" і 14 звернень, що надійшли на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА". 
    Загальна тематика  99 письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр": 
    -           питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 39 (39,4%); 
    -           контрольно-перевірочна робота – 15 (15,2%); 
    -           надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання - 14 (14,1%); 
    -           податкова заборгованість - 11 (11,1%); 
    -           отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 7 (7,1%); 
    -           податкова знижка - 2 (2,0%); 
    -           отримання довідки про доходи – 1 (1,0%); 
    -           інші питання – 10 (10,1%). 
    На "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" надійшло  14 звернень.  Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд  від "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА": 
    -           питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 6 звернень (42,9%);  
    -           контрольно-перевірочна робота – 4 (28,6%);  
    -           отримання довідки про доходи – 1 (7,1%); 
    -           отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 1 (7,1%); 
    -           інші питання – 2 (14,3%). 
    У порівнянні з аналогічним періодом 2024 року загальна кількість звернень платників податків, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" у 2025 році збільшилась на 44 одиниці (січень - травень 2024 – 55 звернень) та кількість звернень на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" збільшилась на 10 одиниць (січень - травень 2024 – 4 звернення).