Всього за січень-травень 2025 року до сервісу "Пульс" на розгляд надійшло 60 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі - звернення).
У порівнянні з аналогічним періодом 2024 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс» у 2025 році зменшилась на 104 одиниць (січень - травень 2024 року – 164 карток).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
- Щодо нарахувань в ІКП – 33 звернень (55%);
- Щодо отримання адміністративної послуги – 10 звернень (16,7 %);
- Щодо роботи ЦОП – 1 звернення (1,67%);
- Відмова у реєстрації звітності в електронному вигляді – 2 звернення (3,4%)
- Не надання відповіді на усні або письмові звернення - 7 звернень (12 %)
- проблеми при реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних - 1 звернення (1,67 %),
- проблема при отриманні податкової знижки – 1 звернення (1,67 %)
За січень – травень 2025 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 99 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" і 14 звернень, що надійшли на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА".
Загальна тематика 99 письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр":
- питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 39 (39,4%);
- контрольно-перевірочна робота – 15 (15,2%);
- надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання - 14 (14,1%);
- податкова заборгованість - 11 (11,1%);
- отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 7 (7,1%);
- податкова знижка - 2 (2,0%);
- отримання довідки про доходи – 1 (1,0%);
- інші питання – 10 (10,1%).
На "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" надійшло 14 звернень. Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА":
- питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 6 звернень (42,9%);
- контрольно-перевірочна робота – 4 (28,6%);
- отримання довідки про доходи – 1 (7,1%);
- отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 1 (7,1%);
- інші питання – 2 (14,3%).
У порівнянні з аналогічним періодом 2024 року загальна кількість звернень платників податків, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" у 2025 році збільшилась на 44 одиниці (січень - травень 2024 – 55 звернень) та кількість звернень на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" збільшилась на 10 одиниць (січень - травень 2024 – 4 звернення).