Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, сервісу "Пульс", державної установи "Урядовий контактний центр" та "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА"

, опубліковано 07 березня 2025 о 11:35

Всього за січень-лютий 2025 року до сервісу "Пульс"  на розгляд надійшло 31 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі -  звернення). 

У порівнянні з аналогічним періодом 2024 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс»  у 2025 році зменшилась на 37 одиниці  (січень-лютий 2024  року – 68 карток).

Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань: 

-           Щодо нарахувань в ІКП – 13 звернень (42%);

-           Щодо отримання адміністративної послуги – 9 звернення  (29 %); 

-           Щодо роботи ЦОП – 1 (3,2%);

-           Відмова у реєстрації звітності в електронному вигляді – 1 (3,2%)

-           Не надання відповіді на усні або письмові звернення - 6 звернення (19,4 %)

-           проблеми при реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних - 1 звернення (3,2 %).

За січень-лютий 2025 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 39 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" і 7 звернень, що надійшли на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА".

Загальна тематика  39 письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр":

-           питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 12 (30,8%);

-           надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання - 6 (15,4%);

-           податкова заборгованість - 4 (10,2%);

-           контрольно-перевірочна робота – 3 (7,7%);

-           податкова знижка - 2 (5,1%);

-           отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 2 (5,1%);

-           отримання довідки про доходи – 1 (2,6%);

-           інші питання – 9 (23,1%).

На "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" надійшло  7 звернень.      Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд  від "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА":

-           податок на майно – 5 звернень (71,4%);

-           інші питання – 2 (28,6%).

За січень-лютий 2025 року від державної установи "Урядовий контактний центр" надійшло 27 звернень, на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" – 2 звернення.