Всього за січень-лютий 2025 року до сервісу "Пульс" на розгляд надійшло 31 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі - звернення).
У порівнянні з аналогічним періодом 2024 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс» у 2025 році зменшилась на 37 одиниці (січень-лютий 2024 року – 68 карток).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
- Щодо нарахувань в ІКП – 13 звернень (42%);
- Щодо отримання адміністративної послуги – 9 звернення (29 %);
- Щодо роботи ЦОП – 1 (3,2%);
- Відмова у реєстрації звітності в електронному вигляді – 1 (3,2%)
- Не надання відповіді на усні або письмові звернення - 6 звернення (19,4 %)
- проблеми при реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних - 1 звернення (3,2 %).
За січень-лютий 2025 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 39 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" і 7 звернень, що надійшли на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА".
Загальна тематика 39 письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр":
- питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 12 (30,8%);
- надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання - 6 (15,4%);
- податкова заборгованість - 4 (10,2%);
- контрольно-перевірочна робота – 3 (7,7%);
- податкова знижка - 2 (5,1%);
- отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 2 (5,1%);
- отримання довідки про доходи – 1 (2,6%);
- інші питання – 9 (23,1%).
На "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" надійшло 7 звернень. Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА":
- податок на майно – 5 звернень (71,4%);
- інші питання – 2 (28,6%).
За січень-лютий 2025 року від державної установи "Урядовий контактний центр" надійшло 27 звернень, на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" – 2 звернення.