Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, сервісу "Пульс", державної установи "Урядовий контактний центр" та "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА"

опубліковано 09 січня 2025 о 12:18

Всього за січень - грудень 2024 року до сервісу "Пульс"  на розгляд надійшло 361 інформаційна картка зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі -  звернення). 

У порівнянні з аналогічним періодом 2023 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс»  у 2024 році зменшилась на 76 одиниць  (січень - грудень 2023  року – 437 карток).

Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань: 

-           щодо роботи  структурних підрозділів ГУ ДПС – 235 звернень (65%);

-           щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді  – 58 звернень  (16 %); 

-           щодо системи електронного адміністрування ПДВ - 3 звернення (1 %)

-           щодо роботи центрів обслуговування платників - 16 звернень (4,5%).

 

За січень - грудень 2024 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 160 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" і 10 звернень, що надійшли на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА".

Загальна тематика  160 письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр":

-           питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 36 (22,5%);

-           надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання - 30 (18,75%);

-           контрольно-перевірочна робота – 26 (16,25%);

-           податкова заборгованість - 18 (11,25%);

-           отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 8 (5,0%);

-           податкова знижка - 3 (1,88%);

-           інші питання – 39 (24,37%).

На "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" надійшло  10 звернень.      Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд  від "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА":

-           проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО та ухилення від оподаткування – 4 (40,0%);

-           податок на майно – 2 звернення (20,0%);

-           надання податкових консультацій – 2 (20,0%);

-           отримання довідки про доходи – 1 (10,0%);

-           інші питання – 1 (10,0%).

За січень - грудень 2024 року від державної установи "Урядовий контактний центр" надійшло 212 звернень, на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" – 25 звернень.