Всього за січень - грудень 2024 року до сервісу "Пульс" на розгляд надійшло 361 інформаційна картка зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі - звернення).
У порівнянні з аналогічним періодом 2023 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс» у 2024 році зменшилась на 76 одиниць (січень - грудень 2023 року – 437 карток).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
- щодо роботи структурних підрозділів ГУ ДПС – 235 звернень (65%);
- щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 58 звернень (16 %);
- щодо системи електронного адміністрування ПДВ - 3 звернення (1 %)
- щодо роботи центрів обслуговування платників - 16 звернень (4,5%).
За січень - грудень 2024 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 160 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" і 10 звернень, що надійшли на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА".
Загальна тематика 160 письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр":
- питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 36 (22,5%);
- надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання - 30 (18,75%);
- контрольно-перевірочна робота – 26 (16,25%);
- податкова заборгованість - 18 (11,25%);
- отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 8 (5,0%);
- податкова знижка - 3 (1,88%);
- інші питання – 39 (24,37%).
На "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" надійшло 10 звернень. Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА":
- проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО та ухилення від оподаткування – 4 (40,0%);
- податок на майно – 2 звернення (20,0%);
- надання податкових консультацій – 2 (20,0%);
- отримання довідки про доходи – 1 (10,0%);
- інші питання – 1 (10,0%).
За січень - грудень 2024 року від державної установи "Урядовий контактний центр" надійшло 212 звернень, на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" – 25 звернень.