Всього за січень – жовтень 2023 року до сервісу "Пульс" на розгляд надійшло 373 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі - звернення).
У порівнянні з аналогічним періодом 2022 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс» у 2023 році збільшилась на 138 одиниць (січень – жовтень 2022 – 235 карток).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
- щодо роботи структурних підрозділів ГУ ДПС – 187 звернень (50,1%);
- щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 108 звернення (29%);
- щодо системи електронного адміністрування реалізації пального –12 звернень (3,22%);
- щодо роботи центрів обслуговування платників - 10 звернень (2,68%).
За січень - жовтень 2023 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 178 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" і 24 звернень, що надійшли на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА".
Загальна тематика 178 письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр":
- питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 72 (40,4%);
- про надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання –47 (26,4%);
- контрольно-перевірочна робота – 29 (16,3%);
- інші питання – 21 (11,8%);
- податкова знижка – 5 (2,8%);
- отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 4 (2,3%).
На "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" надійшло 24 звернення.
Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА":
- проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО та ухилення від оподаткування – 7 (29,2%);
- отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 2 (8,3%);
- щодо виконання Постанови Дніпропетровського апеляційного суду – 2 (8,3%);
- щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 1 (4,2%);
- інші питання – 12 (50,0%).
За відповідний період 2022 року до державної установи "Урядовий контактний центр" надійшло 166 звернень, на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" – 17 звернень.