Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, сервісу "Пульс", державної установи "Урядовий контактний центр" та "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА"

опубліковано 10 серпня 2023 о 11:39

Всього за січень – липень 2023 року до сервісу "Пульс"  на розгляд надійшло 240 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі -  звернення).

У порівнянні з аналогічним періодом 2022 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс»  у 2023 році збільшилась на 91 одиницю (січень – липень 2022 – 149 карток).

Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:

  • щодо роботи структурних підрозділів ГУ ДПС – 120 звернення (50%);
  • щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді  – 71 звернень (29,6%);
  • щодо системи електронного адміністрування реалізації пального –10 звернень (4,2%);
  • щодо роботи центрів обслуговування платників - 8 звернень (3,3%).

За січень - липень 2023 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 96 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" і 19 звернень, що надійшли на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА".

Загальна тематика  96 письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр":

  • про надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання –30 (31,3%);
  • питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 25 (26,0%);
  • контрольно-перевірочна робота – 20 (20,8%);
  • інші питання – 14 (14,6%);
  • податкова знижка – 5 (5,2%);
  • отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 2 (2,1%).

 

На "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА"  надійшло  19 звернень.

Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд  від "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА":

  • проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО та ухилення від оподаткування – 5 (26,3%);
  • отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 2 (10,5%);
  • щодо виконання Постанови Дніпропетровського апеляційного суду – 2 (10,5%);
  • щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 1 (5,3%);
  • інші питання - 9 (47,4%).

 

За відповідний період 2022 року до державної установи "Урядовий контактний центр" надійшло 125 звернень, на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" – 9 звернень.