Всього за січень – серпень 2023 року до сервісу "Пульс" на розгляд надійшло 278 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі - звернення).
У порівнянні з аналогічним періодом 2022 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс» у 2023 році збільшилась на 102 одиниці (січень – серпень 2022 – 176 карток).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
- щодо роботи структурних підрозділів ГУ ДПС – 141 звернення (50,72%);
- щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 82 звернення (29,5%);
- щодо системи електронного адміністрування реалізації пального –10 звернень (3,6%);
- щодо роботи центрів обслуговування платників - 9 звернень (3,24%).
За січень - серпень 2023 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 125 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" і 21 звернення, що надійшли на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА".
Загальна тематика 125 письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр":
- про надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання –36 (28,8%);
- питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 38 (30,4%);
- контрольно-перевірочна робота – 24 (19,2%);
- інші питання – 19 (15,2%);
- податкова знижка – 5 (4,0%);
- отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 3 (2,4%).
На "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" надійшло 21 звернення.
Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА":
- проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО та ухилення від оподаткування – 6 (28,6%);
- отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 2 (9,5%);
- щодо виконання Постанови Дніпропетровського апеляційного суду – 2 (9,5%);
- щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 1 (4,8%);
- інші питання - 10 (47,6%).
За відповідний період 2022 року до державної установи "Урядовий контактний центр" надійшло 141 звернення, на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" – 9 звернень.