Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, сервісу "Пульс", державної установи "Урядовий контактний центр" та "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА"

, опубліковано 07 вересня 2023 о 16:14

Всього за січень – серпень 2023 року до сервісу "Пульс"  на розгляд надійшло 278 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі -  звернення).

У порівнянні з аналогічним періодом 2022 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс»  у 2023 році збільшилась на 102 одиниці (січень – серпень 2022 – 176 карток).

Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:

  • щодо роботи структурних підрозділів ГУ ДПС – 141 звернення (50,72%);
  • щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді  – 82 звернення (29,5%);
  • щодо системи електронного адміністрування реалізації пального –10 звернень (3,6%);
  • щодо роботи центрів обслуговування платників - 9 звернень (3,24%).

За січень - серпень 2023 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 125 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" і 21 звернення, що надійшли на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА".

Загальна тематика  125 письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр":

  • про надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання –36 (28,8%);
  • питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 38 (30,4%);
  • контрольно-перевірочна робота – 24 (19,2%);
  • інші питання – 19 (15,2%);
  • податкова знижка – 5 (4,0%);
  • отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 3 (2,4%).

 

На "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА"  надійшло  21 звернення.

Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд  від "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА":

  • проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО та ухилення від оподаткування – 6 (28,6%);
  • отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 2 (9,5%);
  • щодо виконання Постанови Дніпропетровського апеляційного суду – 2 (9,5%);
  • щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 1 (4,8%);
  • інші питання - 10 (47,6%).

За відповідний період 2022 року до державної установи "Урядовий контактний центр" надійшло 141 звернення, на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" – 9 звернень.