Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, сервісу «Пульс», державної установи «Урядовий контактний центр» та «Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА»

, опубліковано 05 листопада 2025 о 10:52

Організація якісного та своєчасного розгляду інформації, яка надходить засобами спеціалізованої автоматизованої системи – сервіс «Пульс» від           Контакт-центру ДПС – важливий вектор діяльності фахівців Головного управління ДПС у Дніпропетровські області (ГУ ДПС). 

Всього у січні – жовтні 2025 року до сервісу «Пульс» на розгляд надійшло 97 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі – звернення). 

Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань щодо: 

-  нарахувань в ІКП – 53 звернень (54,6%);

-   отримання адміністративної послуги – 11 звернень  (11,34 %); 

-  роботи ЦОП – 1 звернення  (1,1%);

-  режиму і порядку роботи – 2 (2,1%);

-  обліку платників податків – 3 (3,1%);

-  відмова у реєстрації звітності в електронному вигляді – 2 звернення (2,1%)

-  ненадання відповіді на усні або письмові звернення - 21 звернень (21,65 %)

-  проблеми при реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних – звернення (2,1 %),

-  проблем при отриманні податкової знижки – 2 звернення (2,1 %) 

Протягом січня – жовтня 2025 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 192 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр». Загальна тематика звернень:

-  питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 68 (35,4%);

-  контрольно-перевірочна робота – 39 (20,3%);

-  надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання - 29 (15,1%);

-  отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 18 (9,4%);

-  податкова заборгованість - 14 (7,3%);

-  отримання довідки про доходи – 4 (2,0%);

-  податкова знижка - 3 (1,6%);

-  інші питання – 17 (8,9%).

У порівнянні з аналогічним періодом 2024 року загальна кількість звернень платників податків, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр» у 2025 році збільшилась на 69 (січень – жовтень 2024 – 123 звернення).

На «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» надійшло 35 звернень.

Загальна тематика звернень:

-  контрольно-перевірочна робота – 17 (48,6%); 

-  питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 11 звернень (31,4%); 

-  отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 2 (5,7%);

-  отримання довідки про доходи – 2 (5,7%);

-  інші питання – 3 (8,6%).

Порівняно з минулим роком кількість звернень на «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» збільшилась на 26 одиниць (січень – жовтень 2024 – 9 звернень).