Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звернення громадян – у фокусі уваги податківців Дніпропетровщини

, опубліковано 05 листопада 2025 о 10:49

Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС) здійснюється розгляд звернень громадян, які надійшли, як у письмовому так і в електронному вигляді на електронні поштові скриньки, у тому числі dp.zvernennya@tax.gov.ua, безпосередньо до ГУ ДПС, за завданням ДПС України та від державної установи «Урядовий контактний центр», «Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА» та  сервісу «Пульс».

У січні – жовтні 2025 року до ГУ ДПС надійшло 866 звернень громадян, з них: 866 – заяв.

Загальна тематика письмових звернень: 

-  інформування про ухилення від сплати податків – 529 звернень (61,1%);

-  контрольно-перевірочна робота – 59 звернень (6,8%);

-  податок на майно – 128 звернень (14,8%)

-  аграрна політика та земельні відносини – 29 звернень (3,3%);

-  єдиний соціальний внесок – 18 звернень (2,1%); 

- відмова в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків – 16 звернень (1,8%)

-  інші питання – 87 звернень (10,1%).

У порівнянні з аналогічним періодом 2024 року загальна кількість звернень платників податків у 2025 році збільшилась на 288 одиниць (січень – жовтень 2024 – 578 звернень).

На виконання статей 22 та 23 Закону України від 2 жовтня 1996 року     № 393/96-ВР «Про звернення громадян» (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон № 393) в ГУ ДПС передбачено проведення особистого прийому громадян керівниками ГУ ДПС та керівниками структурних підрозділів ГУ ДПС.

Прийом громадян проводиться відповідно до затвердженого графіку, не рідше двох разів на місяць.

У січні – жовтні 2025 року посадовими особами ГУ ДПС проведено 9 особистих прийомів громадян.

У порівнянні з аналогічним періодом 2024 року загальна кількість проведення особистих прийомів у 2025 році збільшилась на 2 одиниці (січень – жовтень 2024 – 7 особистих прийомів).

Всебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів є одним з пріоритетних напрямків роботи податкової служби Дніпропетровщини.