Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, сервісу «Пульс», державної установи «Урядовий контактний центр» та «Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА»

, опубліковано 07 липня 2025 о 09:35

У січні – червні 2025 року до сервісу «Пульс» на розгляд надійшло 67 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС) (далі – звернення). 

Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань: 

-   щодо нарахувань в ІКП – 35 звернень (52,3%);

-   щодо отримання адміністративної послуги – 10 звернень (15 %); 

-   щодо роботи ЦОП – 1 звернення  (1,5%);

-   відмова у реєстрації звітності в електронному вигляді – 2 звернення (3%)

-   ненадання відповіді на усні або письмові звернення – 11 звернень (16,5 %)

-   проблеми при реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних – 1 звернення (1,5 %),

-   проблема при отриманні податкової знижки – 2 звернення (3 %) 

Протягом січня – червня 2025 року фахівцями ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 116 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр». Загальна тематика звернень:

-  питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 43 (37,0%);

-  контрольно-перевірочна робота – 19 (16,4%);

-  надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання - 19 (16,4%);

-  податкова заборгованість – 11 (9,5%);

-  отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 8 (6,9%);

-  податкова знижка - 3 (2,5%);

-  отримання довідки про доходи – 2 (1,7%);

-  інші питання – 11 (9,5%).

У порівнянні з аналогічним періодом 2024 року загальна кількість звернень платників податків, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр» у 2025 році збільшилась на 43 одиниці (січень – червень 2024 – 73 звернення).

На «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» надійшло 17 звернень. Загальна тематика звернень:

-  питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 7 звернень (41,0%); 

-  контрольно-перевірочна робота – 5 (29,4%); 

-  отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 2 (11,8%);

-  отримання довідки про доходи – 1 (5,9%);

-  інші питання – 2 (11,8%).

При цьому, кількість звернень на «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» збільшилась на 13 одиниць (січень – червень 2024 – 4 звернення).