Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звернення громадян – пріоритетний напрямок роботи податкової служби Дніпропетровщини

, опубліковано 07 липня 2025 о 09:29

Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС) здійснюється розгляд звернень громадян, які надійшли, як у письмовому так і в електронному вигляді на електронні поштові скриньки, у тому числі на dp.zvernennya@tax.gov.ua, безпосередньо до ГУ ДПС, за завданням ДПС України та від державної установи «Урядовий контактний центр», «Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА» та  сервісу «Пульс».

Так, у січні – червні 2025 року до ГУ ДПС надійшло 466 звернень громадян, з них: 466 заяв.

Загальна тематика письмових звернень:     

-  інформування про ухилення від сплати податків – 271 звернення (58,1%);

-  контрольно-перевірочна робота – 36 звернень (7,7%);

-  податок на майно – 74 звернення (15,9%)

-  аграрна політика та земельні відносини – 18 звернень (3,9%);

-  єдиний соціальний внесок – 15 звернень (3,2%); 

-  інші питання – 52 звернення (11,2%).

У порівнянні з аналогічним періодом 2024 року загальна кількість звернень платників податків у 2025 році збільшилась на 86 одиниць (січень – червень 2024 – 380 звернень).

На виконання статей 22 та 23 Закону України «Про звернення громадян» в ГУ ДПС передбачено проведення особистого прийому громадян керівниками ГУ ДПС та керівниками структурних підрозділів ГУ ДПС.

Прийом громадян проводиться відповідно до затвердженого графіку, не рідше двох разів на місяць.

У січні – червні  2025 року посадовими особами ГУ ДПС проведено 6 особистих прийомів громадян.

У порівнянні з аналогічним періодом 2024 року загальна кількість проведення особистих прийомів у 2025 році збільшилась на 2 одиниці (січень – червень 2024 – 4 особистих прийомів).